Iskalds forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Iskalds forum

Iskalds forum.Server:Frostmane
 
HomePortalGallerySearchLatest imagesRegisterLog in

 

 Iskald requirements

Go down 
AuthorMessage
Opie




Posts : 1
Join date : 2007-09-17

Iskald requirements Empty
PostSubject: Iskald requirements   Iskald requirements Icon_minitimeMon Sep 24, 2007 10:07 am

Hei og velkommen til Iskald guild.

Iskald har i de siste ukene hadd en veldig bra progress, dette vil si at du som en member er nødt og være med på de fleste raids og ha visse items klar med deg.

Hva jeg bruker å ha med meg er dette:

20x Elixir of Major Shadow Power
10x Super Healing Potion
20x Heavy netherweave Bandage
2x Superior Wizard Oil
Man skal også ha HVERTFALL 20x Soul Shards klar til raidstart, dette gjør at du kan kjøre full dps til og med på trash, så man ikke trenger å draine fra de, jeg vet det tar 1sec å draine men det tar også en Conflagrate Wink

Vi som warlocks trenger selvfølgelig ikke Mana Pots, som er den beste delen med å være oss^^.

Talents:

Warlocks kan være hvilket specc de behager utenfor raids men når ett raid skal starte skal du ha disse items klar og respeccet for en time siden.

Atm har vi 2 warlocks med destruction som raider, og ingen fler warlocks, det vil si at jeg trenger 2 warlocks med Improved imp 3/3 og 2/2 healthstone + 0/2 healthstone. Om du møter opp i ett raid med PvP specc og jeg finner ut dette, vil det bli -dkp og jeg lar noen andre ta din spot i raidet.

Hva man bør ha for å raide SSC/TK

Destruction: 20+ crit unbuffed, 1000+spelldmg. 8k HP.

Affliction: 100+ hit unbuffed, 900+spelldmg. 8khp

Demonoligy: suuuuug, kjæft å respecc
Back to top Go down
 
Iskald requirements
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Iskalds forum :: Classes :: Warlock-
Jump to: