Iskalds forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Iskalds forum

Iskalds forum.Server:Frostmane
 
HomePortalGallerySearchLatest imagesRegisterLog in

 

 Hva vi forventer av deg:

Go down 
AuthorMessage
feenyx
Admin



Posts : 2
Join date : 2007-09-12

Hva vi forventer av deg: Empty
PostSubject: Hva vi forventer av deg:   Hva vi forventer av deg: Icon_minitimeThu Sep 13, 2007 9:31 am

Heisann,

Denne lista er primært for de av dere som har lyst å gjøre SSC/TK i fremtiden. Det krever en del disiplin å være et Top end raiding guild, og det kreves en del forberedelser.
Denne lista stjal jeg fra gamle guilden min, det er jeg som har skrevet den, men jeg gidder ikke oversette :p

Dersom DU vil raide SSC/TK, så følg disse preparations:

  • Be fully repaired before you start, make sure this includes gear in your bags
  • Make sure your ammo bags/quivers are as full as they can get
  • Got any new items recently? Make sure to have them gemmed/enchanted to make the most of your DPS
  • Consumables. This could be a really long post, but I'll make a short starters list of what you should bring to -every- raid.
    • 10x Super Healing potions
    • 20x Super Mana potions or Fel Mana Potions (Fel gives 3200 mana)
    • 20x Mongoose Potion / Major Agility Potion / Onslaught Elixir (you can mix these up, aslong as you have some sort of pot buff available)
    • 5-10x Elixir of Major Mageblood can be combined with Onslaught, to give you some mana regen
    • Superior Mana Oil (14mp/5), atleast 2x - providing you with 10 charges
    • Buffing foods, primarily those that provide you with higher Agility/AP, but int and stamina are also interesting depending on the encounter
    • Bandages, because healing yourself saves valuable time and mana for our healers
    • Nah, that's the last of it, no more items required Smile


Det er ikke sikkert dere blir bedt om å bruke Pots hver eneste try, men dere skal ha dem med dere uansett.

Utenom dette har dere vist en god trend, dere blir ikke skremt av Wipes (magtheridon), og dere bruker pots så og si hele tiden, dette er BRA Smile

Ellers kan dere lese første post i denne tråden her http://refugeesguild.proboards83.com/index.cgi?board=cl&action=display&thread=1186517171
for å lese mer om hva det vil si å raide endgame PvE.
Back to top Go down
 
Hva vi forventer av deg:
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Iskalds forum :: Classes :: Hunter-
Jump to: